Lill-Karlsson

75min box väntar

Publicerad 2011-12-14 17:16:18 i Allmänt

Nu har jag två perfekta dagar bakom mig och är på väg mot en tredje. Även igår åt jag exemplariskt, hinkade i mig vatten och tränade hårt. Jag körde 60min crosstrainer och jobbade bort 600 kalorier, skönt!

Jag tänkte att jag skulle väga mig på måndag som vanligt sen efter det ska jag prova att väga mig var fjärde vecka istället. Jag tror att jag fokuserar lite för mycket på vad som står på vågen. Måttbandet visar en sak och vågen en annan. Det känns som att det är måttbandet jag bör lita på i det här läget. Vågen får mig på dåligt humör och får mig att känna mig uppgiven.

Nu ska jag käka lite sen bär jag iväg mot gymmet, 75min box med Jessica väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela