Lill-Karlsson

-0,3kg

Publicerad 2011-11-21 20:42:02 i Allmänt

Förra veckan kunde jag konstatera att hård träning ger resultat, då gick jag ner 1,4kg. Det kändes otroligt skönt och välförtjänt. Den här veckan kan jag konstatera att en utekväll kan förstöra en hel veckas hårt arbete. I morse stannade vågen på 75,2kg, jag har alltså bara gått ner 0,3kg den här veckan.

Till en början var jag väldigt besviken. Jag hade jag ju tränat lika hårt som veckan innan och hållit mig borta från alla onyttigheter. Till och med på festen lät jag bli både chipsen och godiset som serverades, jag hoppade över mat på väg hem från krogen och åt inget onyttigt dagen efter heller så när som på lite glass. Det kändes så jäkla orättvist!

Nu känns det lite bättre, besvikelsen har lagt sig och jag har insett att det faktiskt var ett minus på vågen, även om det inte var lika stort som jag hade hoppats på. Jag har ju sagt att jag måste jobba på att tackla motgångar så det är väl bara att sätta igång. Nu är det en ny vecka och nya tag.

Så här ser träningsschemat ut denna vecka.

MÅNDAG - 20min löpning, 20min rodd, 20min crosstrainer


TISDAG
- 30min crosstrainer, mage och rumpa

ONSDAG
- 75min box

TORSDAG
- Vila

FREDAG
- Intervallöpning, mage och rygg

LÖRDAG
- Långpromenad

SÖNDAG
- Styrka (överkropp), 5km löpning (under 29min)

Första passet är avklarat, nu är det bara 5 kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela