Lill-Karlsson

5km - 28.27min

Publicerad 2011-11-16 20:57:13 i Allmänt

I'm back! Vilan igår gjorde susen. Det kändes helt okej att springa och jag klarade mitt mål. 5km 28.27min. Efter det blev det lite mage och rygg.

MÅNDAG - 20min löpning, 20min rodd, 20min cykel

TISDAG
- Vila

ONSDAG
- 5km löpning (under 29min) mage och rygg

TORSDAG
- 60min crosstrainer

FREDAG
- Intervallöpning, mage och rygg

LÖRDAG
- Styrka (överkropp)

SÖNDAG
- Långpromenad

Sats bjuder just nu på gratisveckor. Man får som medlem tre veckokort att dela ut till sina vänner. Riktigt bra tycker jag. Idag fick jag med mig min vän och svägerska Jessica. Jätteskoj! Jag tycker det är som natt och dag att träna ensam jämfört med en vän. I vanliga fall tränar jag med Susanna som verkligen är duktig på att peppa mig, guld värd! Bli frisk snart!

Imorgon väntar 60min crosstrainer, då gäller det att ha bra musik i lurarna. Eventuellt blir det något annat, hur som helst ska svetten spruta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela