Lill-Karlsson

Nu är jag igång

Publicerad 2012-01-14 13:41:24 i Allmänt

Jag är nyss hemkommen efter ett grymt träningspass tillsammans med Susanna och min syster Petra. Fasen vad kul det är att träna tillsammans med någon. Allt känns så mycket lättare då.

Idag stod Susanna för upplägget och jag gillade det verkligen. Hon hade fått in både kondition, ben och mage på ca. 60min. Det kommer definitivt köras igen.

Idag satte dom igång med stämpelkort Sats igen, träna 2gånger i veckan i 12veckor och få en liten belöning när du grejat det. Ett bra påhitt tycker jag.

Idag är det lördag och jag fick min första stämpel och för att det inte ska skita sig redan första veckan så är det bara för mig att pallra mig iväg till gymmet imorgon igen.

Hej hopp, nu blir det dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela