Lill-Karlsson

Ny vecka imorgon, skönt!

Publicerad 2011-12-04 16:35:07 i Allmänt

Igår blev det ingen träning, det blev shoppingNikestore vid Kungens kurva istället. Jessica hade fixat så vi fick 50% rabatt på ett helt köp. Jag kom hem med ett par löparskor, två träningslinnen, två sporttoppar, en träningsväska och tre par träningsstrumpor för 740kr. SJUHUNDRAFYRTIO KRONOR!!! Det är ju mindre än vad ett par löparskor brukar kosta, otroligt!

Här kommer några bilder på det jag fick med mig hem.









Jag har redan hunnit inviga skorna, den rosa sporttoppen och det svarta linnet. Jag är jättenöjd, jag gillar att linnena är lite längre än dom jag haft tidigare och att sporttopparna går att använda ut och in. Det känns nästan som jag har fyra nya istället för två.

Det blev 40min crosstrainer idag, jag var inställd på att köra på i en timme men tiden räckte inte till. Det känns sådär, jag hade gärna fullföljt det jag påbörjade men, men.

Imorgon är det en ny vecka och jag hade tänkt att den skulle se ut ungefär såhär.

MÅNDAG - 30min spinning, 30min core

TISDAG
- 20min löpning, 20min rodd, 20min crosstrainer

ONSDAG
- 75min box

TORSDAG
- 60min crosstrainer

FREDAG
- Intervaller (4vändor), mage och rygg

LÖRDAG
- Långpromenad (minst 60min)

SÖNDAG
- Styrka (överkropp), 5km löpning (under 28min)

Herregud, jag blev svettig bara av att skriva ner all träning. Tufft men det går. Jag ser framemot en ny vecka, den här veckan har inte varit en av mina bästa. Vägning och MÄTNING imorgon, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela