Lill-Karlsson

Grymt bra pass igår!

Publicerad 2011-11-24 20:06:42 i Allmänt

Underbara underbara känsla, snälla håll i dig!

Jag tycker att det är skitkul att träna just nu. Jag ser det inte längre som något jobbigt som måste göras utan jag går dit och har kul. Riktigt kul! Jag tycker om hur man kan se att träningen ger resultat, jag blir lite snabbare, lite starkare och orkar lite mer varje vecka.

Igår tränade jag, Susanna, Jessica och Jennie box, grymt bra pass! När 75min gått och passet var slut fanns det verkligen inget mer att ge, jag var helt slut. Jag kunde knappt hålla upp vattenflaskan när jag skulle dricka, jag älskar den känslan! Då finns det inga anledningar till tankar som "jag kanske hade kunnat ta ut mig lite mer" eller "nästa gång ska jag ge 100%, jag lovar".

MÅNDAG - 20min löpning, 20min rodd, 20min crosstrainer

TISDAG
- Mage och rumpa

ONSDAG
- 75min box

TORSDAG
- Vila

FREDAG
- Intervallöpning, mage och rygg

LÖRDAG
- Långpromenad

SÖNDAG
- Styrka (överkropp), 5km löpning (under 29min)

Imorgon väntar intervaller och efter det bastu och fredagsmys med bästa Susanna, weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela