Lill-Karlsson

Äntligen har jag fått en bra start på veckan

Publicerad 2011-12-12 20:56:22 i Allmänt

Äntligen har jag fått en bra start på veckan, för mig betyder det jättemycket psykiskt. Nu är jag både motiverad och ivrig på att få fullfölja det jag påbörjat.

Idag blev det 20min löpning, 20min rodd och 20min crosstrainer. Totalt brände jag 705 kalorier, det känns jättebra!

Numer springer jag på 11,0 i hastighet. Jag har gjort det dem senaste gångerna och det känns riktigt bra, jag hoppas på att kunna öka lite snart. Jag vill ju gärna springa mina 5km under 25min en vacker dag och då gäller det att ligga i.

Den här dagen kan nog fasen sammanfattas som perfekt. Jag har ätit exemplariskt, hinkat i mig vatten, slitit på gymmet i 60min och nu sitter jag välförtjänt i soffan och slappar med mitt hjärta. Eller ja, perfekt sånär som på en böter på 600kr. Man får tydligen inte cykla utan lysen.

Imorgon ska benen, rumpan och magen få jobba, återkommer om hur det gick.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-12-13 01:37:03

I morgon ska du väl även förbi Clas Ohlsson eller något och köpa lysen till den stackars cykeln?!



Avundsjuk på din perfekta måndag. Länge sen jag hade en sån eller någon sån dag över huvudtaget... Skärpning Elin.



Kram kram

Postat av: Lillkarlsson

Publicerad 2011-12-13 10:26:17

Det känns lite jobbigt att behöva erkänna att det sitter ett fullt fungerande lyse både i fram och i bak. Det är var den där detaljen att sätta på dem som saknades bara. Suck!



Jag förstår känslan, jag har haft två skitveckor jag med. Det gäller bara att bestämma sig.



Förbered med mat, packa väskan innan du går och lägger dig och boka in ett pass tillsammans med någon annan. Då har man lovat någon annan också, det är så lätt att strunta i det man lovat sig själv.



Heja Elin, jag tror på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela