Lill-Karlsson

Fy fan så skönt

Publicerad 2011-12-14 22:10:53 i Allmänt

Box-passet är nu avklarat och jag är totalt slutkörd. Det blev väldigt tydligt när jag efter duschen sprutade ut en klick tandkräm ur tandkrämstuben för att smörja in ansiktet med. Tur att jag stod framför spegeln och hann se att något såg fel ut, haha!

Jag har en riktigt bra känsla i kroppen just nu, jag är på gång. Det är kul att träna igen och jag ser fram emot kommande pass. Jag har haft tre exemplariska dagar i rad nu och planerar att hålla det veckan ut. En fläckfri vecka ska jag väl fan klara av. Sen får vi se, det kanske blir två eller tre eller fyra?! Jag tar en dag i taget.

Intervaller imorgon, puuh! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela