Lill-Karlsson

Vilan lönade sig

Publicerad 2011-12-17 13:21:16 i Allmänt

Planen i torsdags var att jag skulle springa intervaller men så blev det inte, jag satt hemma med halsont istället. Bläää! Jag vilade även i fredags, det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Vill verkligen inte bli sjuk nu när jag kommit igång med träningen och det snart är jul.

Vilan lönade sig, allt det onda i halsen är som bortblåst och jag känner mig pigg i kroppen.

Nu drar jag iväg till gymmet, ska ge mig på mina 5km. Hoppas på en bra tid, under 28min iallafall.

Kommentarer

Postat av: Jens

Publicerad 2011-12-25 10:41:26

Gott Nytt År! :*

Postat av: N I N A svarar

Publicerad 2011-12-28 11:15:52

Tack sa hemskt mycket, dina ord gar rakt in i mitt hjarta ♥ Ta hand om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela