Lill-Karlsson

Det är bara att kötta på!

Publicerad 2011-11-10 17:45:07 i Allmänt

Gårdagens simning gick bra men vi kan nu konstatera att jag inte riktigt hade koll på hur lång tid det tar att simma 2km för en amatör som mig. Jag insåg redan efter ca. 5längder att 80längder inte var aktuellt. Jag satte upp ett nytt mål, 1km. 50min, 40längder och några kallsupar senare var jag framme. Jag är helt klart nöjd även fast jag inte nådde mitt mål. Det hade nog mest sett ut som hundsim om jag fortsatt.

MÅNDAG - 30min spinning, 30min core

TISDAG - 60min crosstraining

ONSDAG
- 1km simning

TORSDAG - 20min löpning, 20min rodd, 20min crosstrainer

FREDAG - Intervallöpning, mage och rygg

LÖRDAG - Långpromenad

SÖNDAG - Vila

Jag hade rätt angående träningsvärken. Den är här! I tisdags skrev jag att veckans tuffaste pass var genomfört, nu är jag rädd för att jag hade fel. Jag tror nämligen att det är det jag har framför mig ikväll. Hur ska dom här klumparna till ben klara av att jobba i 60min?

Det är bara att kötta på som min vän Susanna skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela