Lill-Karlsson

Så jäkla nöjd!

Publicerad 2011-11-10 20:16:30 i Allmänt

Jag är så jäkla nöjd efter dagens pass och har lärt mig att det tydligen går att springa med brutal träningsvärk. De första stegen på löpbandet var absolut inte roliga men efter ca. 5min kändes det som vanligt igen så mina 20min på löpbandet gick över all förväntan.

Rodden gick också bra, jag gjorde 4km på 20min. Klart godkänt!

Att stå och trampa i 20min crosstrainern efter löpning och rodd var ingen lek. Benen var som spagetti och det var på ren vilja jag fullföljde.

MÅNDAG - 30min spinning, 30min core

TISDAG - 60min crosstraining

ONSDAG - 1km simning

TORSDAG
- 20min löpning, 20min rodd, 20min crosstrainer

FREDAG - Intervallöpning, mage och rygg

LÖRDAG - Långpromenad

SÖNDAG - Vila

Imorgon väntar intervaller, mage och rygg. HERREGUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela