Lill-Karlsson

Idag ska jag VILA!

Publicerad 2011-11-13 09:53:09 i Allmänt

Igår blev det en rask långpromenad på gymmet. Det var inte riktigt så jag hade tänkt att promenaden skulle gå till men på grund av det tråkiga vädret fick det bli så. Jag gick 7km 60min. Det positiva med att promenera på bandet är att man hela tiden är medveten om i vilken hastighet man går, det går inte att sacka ner på tempot för då flyger man av.

Efter promenaden kände jag direkt att jag hade ont i benhinnorna. Vet inte vad det beror på, kanske är det för att jag gick och spände mig. Jag höll ett ganska högt tempo hela tiden och fick pinna på rätt bra. Hoppas, hoppas, hoppas att det är bättre till imorgon när en ny träningsvecka börjar. Idag ska jag VILA!

MÅNDAG - 30min spinning, 30min core

TISDAG - 60min crosstraining

ONSDAG - 1km simning

TORSDAG - 20min löpning, 20min rodd, 20min crosstrainer


FREDAG - Intervallöpning, mage och rygg

LÖRDAG - Långpromenad

SÖNDAG - Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela